Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w firmie : podstawy teoretyczne, studia przypadków

Tytuł :
Marketing w firmie : podstawy teoretyczne, studia przypadków
Autorzy :
Karcz, Kornelia
Kędzior, Zofia
Temat :
Przedsiębiorstwo marketing podręcznik akademicki
Marketing podręcznik akademicki
Rok wydania :
1997
Wydawca :
Kraków : Akademia Ekonomiczna
ISBN :
8390884704
Opis fizyczny :
72 s . ; 25 cm
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
KI 2941
Sygnatura :
BG 2941
Nr Inwentarza :
KI 2940
Sygnatura :
BG 2940
Nr Inwentarza :
KI 33336
Sygnatura :
BG 33336