Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowoczesna strategia marketingowa : aspekty strukturalne i procesowe

Tytuł :
Nowoczesna strategia marketingowa : aspekty strukturalne i procesowe
Autorzy :
Baruk, Agnieszka
Temat :
Strategia marketingowa
Rok wydania :
2002
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
8301136413
Opis fizyczny :
297 [1]s. : tab., wykr. ; 24 cm
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
KI 12624
Sygnatura :
BG 12624

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
KI 12623
Sygnatura :
BG Czyt.MARK 12623